Wij begrijpen dat er soms urgente situaties ontstaan waardoor je een afspraak moet afzeggen of verplaatsen. Om onze zorg voor iedereen beschikbaar en betaalbaar te houden, hanteren wij enkele regels om last-minute afzeggingen en verplaatsingen te beperken. Op deze pagina vind je ons beleid hieromtrent.
Op dit moment gelden de volgende regels m.b.t. het afzeggen of verplaatsen van een afspraak:
Indien je jouw afspraak binnen 24 uur voor het geplande tijdstip moet afzeggen, gelden de volgende regels:
Bij het afzeggen binnen 24 uur worden de volgende kosten in rekening gebracht:
Zijn er volgens jou zwaarwegende redenen waarbij je een verzoek wilt doen tot kwijtschelding van (een gedeelte van) de in rekening gebrachte kosten? Stuur dan een e-mail naar nota@smcflevoland.nl met bewijslijst waarom je niet in staat bent geweest de afspraak na te komen. De office manager beoordeelt jouw verzoek en komt binnen 2 weken na ontvangst van de e-mail tot een uitspraak.
Ons team kijkt graag samen met jou naar wat je nodig hebt om je doelen te behalen. We begeleiden je stap voor stap door het traject en staan altijd klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Afspraak maken